0

وبلاگ

جلسه 8 – بررسی کلی تب محتوا، استایل و پیشرفته


تب محتوا استایل و پیشرفته المنتور

وقتی که یک المان را به صفحه اضافه می کنید یا روی آن کلیک می کنید، تب محتوا استایل و پیشرفته المنتور ظاهر می شود. تب محتوا و استایل در المان های مختلف متفاوت است اما تب پیشرفته یکسان می باشد. گاها ممکن است المان یا ویجتی را به صفحه اضافه کنید که یک یا دوتا از این تب ها را نداشته باشد. برای مثال المان کد HTML تب استایل ندارد.

تب محتوا

تب محتوا استایل و پیشرفته المنتور

همانطور که پیشتر گفته شد، این تب در المان های مختلف متفاوت می باشد. بکمک تب محتوا می توانید کانتنت یا محتوای المان را مشخص کنید. برای مثال در المان سربرگ، متن سربرگ را مشخص کنید یا در المان تصویر، عکس مورد نظر را انتخاب کنید. این تب در ویجت ویرایشگر متن کمی متفاوت تر می باشد و گزینه های بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

تب استایل

تب استایل نیز در المان ها و ویجت های مختلف متفاوت می باشد. بکمک این تب می توانید استایل و رنگ و لعاب المان را مشخص کنید. استایل موارد مختلفی را شامل می شود از جمله: فونت، رنگ، سایه و ... . به ندرت المان هایی وجود دارند که تب استایل ندارند مثلا المان کد HTML.

تب پیشرفته

این تب در تمام المان ها یکسان می باشد. توضیح کامل تب پیشرفته را در جلسات بعدی به شما عزیزان آموزش داده ایم. پس حتما جلسات بعدی دوره آموزش 0 تا 100 المنتور رایگان را مشاهده کنید.

اگر در خصوص تب های المنتور سوالی داشتید حتما در قسمت نظرات برای ما کامنت ثبت کنید. ما در اسرع وقت به شما عزیزان باز می گردیم. 😉

دیدگاهتان را بنویسید

درخواست مشاوره رایگان

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.