0

وبلاگ

جلسه 7 – اضافه کردن و کلیک روی ویجت المنتور


اضافه کردن ویجت در المنتور

در سایدبار المنتور المان های مختلفی وجود دارد که هر کدام کار خاصی را انجام می دهند. برای اضافه کردن ویجت / المان در المنتور کافیست آن را بکمک کشیدن و رها کردن به صفحه خود اضافه کنیم. هنگامی که المان را به صفحه اضافه می کنید سه تب محتوا، استایل و پیشرفته برای شما ایجاد می شود که در جلسات بعدی به آن می پردازیم. با هاور کردن موس روی المان مربوطه یک کادر صورتی دور آن ایجاد می شود و یک علامت مداد در سمت چپ آن ظاهر می شود.

کلیک چپ روی ویجت

برای اضافه کردن و کلیک روی ویجت المنتور متن زیر را بخوانید. با کلیک چپ یا همان کلیک معمولی روی المان، تب محتوای المان برای شما باز می شود. پس برای انتخاب هر ویجت کافیست روی آن کلیک کنید.

کلیک راست روی ویجت

کلیک راست روی المان

با کلیک راست روی المان، گزینه های زیر را مشاهده می کنید:

ویرایش المان: این گزینه مشابه این است که شما روی المان کلیک ساده کنید.
تکثیر: این گزینه المان یا ویجت را برای شما تکثیر می کند.
کپی: این گزینه المان را کپی می کند: مشابه عمل کپی در ویندوز.
پیست: المانی که کپی کردید می توانید از طریق پیست در جای دیگر بچسبانید.
چسباندن استایل: بکمک این گزینه، نیاز نیست در المنتور دوباره کاری انجام دهید. از طریق گزینه چسباندن استایل می توانید استایل یک المان را به هم نوع خود منتقل کنید.

سایر گزینه ها

چسباندن از سایت دیگر: این گزینه المان را از سایت دیگر کپی و در سایت مقصد پیست می کند.
بازنشانی اولیه استایل ها: این گزینه تمام استایل های داده شده به المان را حذف می کند و المان خام را بر می گرداند.
ذخیره بعنوان جهانی: المان مربوطه را می توانید بطور عمومی یا جهانی ذخیره کنید و در تمام برگه ها و نوشته ها به آن دسترسی داشته باشید. (در المنتور پرو فعال می باشد)
ذخیره بعنوان پیش فرض: می توانید پیش فرض یک المان را در المنتور تغییر دهید. شاید دوست نداشته باشید المان ها بطور پیش فرض به آن صورت به صفحه اضافه شوند. بکمک این گزینه می توان پیش فرض دلخواه برای المان تعیین کرد.
ناوبر: موقعیت المان ها را نسبت به هم نشان می دهد. بکمک ناوبر با دید وسیع تری می توانید موقعیت المان ها را در صفحه جابجا کنید.
حذف: در صورتی که به المانی نیاز ندارید می توانید آن را از صفحه خود حذف کنید. برای مطالعه بیشتر روی این مقاله کلیک کنید.

آموزش کامل و جامع المنتور رایگان را در سایت گروه آموزشی شریفی و به تدریس سعید شریفی مشاهده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد اضافه کردن و کلیک روی ویجت المنتور در قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

درخواست مشاوره رایگان

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.